Menu
0
Gratis verzending in NL / BE vanaf 150 euro
Al vele jaren expert in verlichting!
Advies, Levering en montage mogelijk | Vraag een offerte aan
Zit je lamp er niet tussen of heb je een vraag | Neem gerust contact op

Bestellen & Retourneren

Het bestelproces

 
Een bestelling doen bij Wildlights is simpel. Het maakt niet uit of je dit vanaf je pc, tablet of smartphone doet. Wanneer je een product wilt aanschaffen klik je simpelweg op de knop ‘in winkelwagen’ en rest wijst zich dan vanzelf.  We leggen we het bestelproces hieronder graag stapsgewijs uit.
 

Winkelwagen

 
Wanneer je een product in je winkelwagen plaatst, zie je dit terug in het winkelwagen-icoontje rechtsboven in de webshop. Je kunt op het winkelwagen-icoontje klikken om te kijken wat je tot dusver in de winkelwagen hebt geplaatst. Uiteraard kun je ook gewoon verder gaan met winkelen. Elk keer wanneer je een artikel aan je winkelwagen toevoegt zie je dat de hoeveelheid wordt aangepast. Wanneer je klaar bent met winkelen klik je op het winkel-icoontje. Dan word je terug naar de ‘overzicht pagina’ geleid. Hierin zie je een overzicht van je voorlopige bestelling. Hier kun je het aantal exemplaren van een product aanpassen of een product uit je winkelwand verwijderen. Wanneer je tevreden bent met de producten en aantallen klik je op ‘Mijn gegevens’.
 

Overzicht verzendgegevens en betalen

 
De verzendgegevens en het overzicht wat je moet betalen vind je allemaal terug op één overzichtelijke pagina. Allereerst vul je op deze pagina vul jouw contact- en adresgegevens in. Wanneer je jouw bestelling op een ander adres wilt laten afleveren dan kun je dit onderaan bij woonadres aanvinken. Hierop kun je een alternatief afleveradres invoeren. Ook kun je hier ook een eventuele kortingscode invullen.
 
Het makkelijkste is om vrijblijvend een account aan te maken. Deze kunt je aanmaken met een mailadres en wachtwoord. In je account kun je al je gegevens vinden van je bestelling en verzendingen en hier kunt je ook eventuele extra vragen stellen, berichten ontvangen en retouren aanmelden. Via de webshop en dan mijn account kun je hier inloggen. 
 
Daarnaast kies je de gewenste betaalmethode voor je bestelling. Tevens kun je aangeven of je de nieuwsbrief wilt ontvangen. Wanneer je klaar bent het met het invullen van je gegevens klik je op de knop ‘Bestelling afronden’. Je wordt dan naar de betaalpagina geleid. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode kom je in de betaalomgeving. Hier volg je de te nemen stappen en voltooi je de bestelling. Vervolgens krijg je een bestelbevestiging te zien. Daarnaast ontvang je van ons een bevestigingsmail met daarin een overzicht van je gedane bestelling. Na de betaling ontvang je nogmaals een mail met hier de bevestiging van je betaling en de factuur van de aankoop. 
 

Bestelling annuleren

 
Heb je een verkeerde bestelling geplaatst of een fout gemaakt tijdens je bestelling? Dat kan gebeuren. Doe dit door op tijd een mail te sturen naar [email protected]. Vermeld hierin duidelijk dat jij je bestelling wil annuleren en doe dit o.v.v. het ordernummer. Dan proberen wij je hierin zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mits het tijdig is kunnen wij de bestelling voor je annuleren. Jouw betalingsverplichting komt dan te vervallen. De betaling wordt dan zo spoedig mogelijk naar je teruggestort. Vervolgens kun je (direct) weer een nieuwe bestelling doen.
 
Het is mogelijk dat je bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze al is verwerkt. In dat geval is je bestelling al aan onze externe vervoerders overgedragen. Maar geen zorgen. Je kunt je bestelling uiteraard gewoon weer retourneren binnen 14 dagen na ontvangst volgens het herroepingsrecht. Zie hieronder bij artikelen retourneren wat je moet doen. 
 

Leveringstijd en verzendkosten

 
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen worden in Nederland en België van de gevallen binnen 2 tot 6 werkdagen bij je afgeleverd. Voor sommige producten geld er echter een levertijd van >6 werkdagen. Dit zijn vaak producten die op bestelling worden gemaakt of besteld. 
 
Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.
Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan proberen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte te brengen.
 
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen rond de 7,50-24,50 euro per pakket, maar deze prijzen kunnen wisselen, zie actuele prijzen op de site van de bezorgdienst. 
 
Wanneer je een bestelling wilt doen met een afleveradres buiten de Benelux, Frankrijk of Duitsland adviseren we je contact met ons op te nemen via [email protected].
 
Je bestelling wordt geleverd door:
Je eigen gekozen verzendbedrijf in de check-out. DHL, DPD en Post-NL zijn de verzendbedrijven die het meest worden gekozen. 
 
DHL
    • Bezorging op het opgegeven woon of werkadres
    • Afhalen op een DHL ServicePoint
    • Makkelijke te regelen via de DHL app 
DPD
    • Bezorging op het opgegeven woon of werkadres
    • Ophalen bij een DPD-servicepunt, na de eerste aflever poging 
Post-NL
    • Bezorging op het opgegeven woon of werkadres Post NL
    • Bestelling ophalen bij een Post-NL Punt of pakketautomaat
    • Bezorging en/of eventuele wijzigingen zijn veelal snel te regelen via de Post-NL app

Artikelen retour sturen 

 
Klanttevredenheid is voor Wildlights.nl erg belangrijk. Ben je niet tevreden over het geleverde product? Helaas, maar dat kan gebeuren! Natuurlijk doen wij ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je alsnog een tevreden klant wordt door samen te zoeken naar een passende oplossing. De door jou bestelde producten kun je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Oftewel het herroepingsrecht. Wij zorgen na verwerking van de retouraanvraag voor teruggave van het aankoopbedrag exclusief leveringskosten voor de heenzending.
 
Wil je een product retour sturen naar ons? Neem dan de volgende onderstaande stappen.
Meld je retouraanvraag aan via het retourportaal van je account op de webshop of door een mail te sturen naar [email protected] o.v.v. het ordernummer en je adresgegevens. Je ontvangt van ons afhankelijk van de aanvraag weg gelijk of binnen 1-3 werkdagen een bevestiging. 
 
Als je kiest om via je account retour te melden, volg de aangegeven stappen in je account. 
Als je kiest voor contact via de mail, ontvang je van ons een retourticket via de mail en een herroepingsformulier via de mail. Print het formulier uit en vul deze volledig in en stuur mee met het retour. Kun je het herroepingsformulier niet printen? Neem dan de gegevens van het formulier over op papier en vul het op dezelfde wijze in. LET op: Kosten heen & retour zending zijn voor rekening koper! Dit wordt van het verschuldigde bedrag afgetrokken. 
 
De artikel(en) die je retourneert moeten in de originele (deugdelijke) verpakking/verzenddoos verpakt worden. Als de artikelen beschadigd terug komen kunnen er kosten in rekening gebracht worden. 

Je ontvangt van ons een bevestigingsmail zodra wij de retourzending daadwerkelijk ontvangen hebben. Dit kan enkele werkdagen duren.
Terugbetaling binnen 30 dagen na ontbinding vindt (alleen) plaats zo spoedig mogelijk nadat de producten door ons zijn ontvangen.
 
Artikelen ruilen
Ruilen is geen probleem. Het ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere afmeting of kleur of voor een ander artikel geldt als een nieuwe bestelling. Je kunt via je account de producten omruilen, je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen zoals aangeven via bovenstaand stappenplan. Of je doet vervolgens een nieuwe bestelling in de winkelwagen en reken je deze af op de manier zoals je gewend bent. Retourkosten zijn voor rekening van de koper.
 
Let op: lichtbronnen kunnen niet worden geruild of geretourneerd.
Het is niet te controleren of een lichtbron voor een (langere) periode is gebruikt.
 

Product(en) defect, beschadigd of verkeerd geleverd?

 
De producten van Wildlights.nl worden zorgvuldig verpakt en gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat je een defect, beschadigd of verkeerd product ontvangt. Controleer daarom altijd direct na ontvangst van je bestelling of het/de artikel(en) onbeschadigd en compleet geleverd is/zijn. Is er wel sprake van een defect of beschadigd ontvangen artikel? Dat is vervelend, maar dit willen we direct oplossen!
 
We verzoeken je dan vriendelijk zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 48 uur) contact met ons op te nemen om dit te melden. Doe dit door een mail te sturen naar [email protected] o.v.v. het ordernummer met in de bijlage een foto van het defecte of beschadigde artikel of via een bericht in je account op de webshop.
 
Let op: stuur altijd enkele foto’s mee van de schade, het defect of van het verkeerd ontvangen product zodat wij je aan de hand van de foto’s een passende oplossing kunnen bieden.
 
Uiteraard heb jij geen invloed op een defect, beschadigd of verkeerd geleverd product. Wij sturen je een retourticket via de mail waarmee je het product terug kan verzenden naar ons adres. De kosten voor het retourneren & verzenden op basis van herroepingsrecht en bij ruilen zijn voor rekening van de koper.
 
Voorwaarden retourneren op basis van het herroepingsrecht
 
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Gedurende deze termijn kun je datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Daarbij kun je het product uit de verpakking halen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen.
 
Wel dient het artikel bij retourneren compleet en in originele staat te zijn en in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk – fabrieksverpakking te zitten. Heb je meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij jou daarvoor kosten in rekening brengen. Jij draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt. De kosten voor het retourneren & verzenden op basis van herroepingsrecht zijn voor rekening van de koper.
 
Mocht het product door ondeugdelijke verpakking van de retourzending beschadigd raken, dan kunnen hier voor jou kosten aan verbonden zijn of indien je meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan (om te kijken of je het wil houden) en daardoor schade aan het product ontstaat, dan ben jij voor deze waardevermindering aansprakelijk.
 
We vragen je vriendelijk om niet zonder aanmelding via je account of per mail vooraf producten aan ons op te sturen. 
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €89,00 en de verzending is gratis